Ежемесячное информационное издание
издается с 2004 года
Подписной индекс: 91273
 
 
№4 (147), АПРЕЛЬ 2018
WWW.UTG.NET.UA
Сегодня
 
НОВОСТИ ТУРБИЗНЕСА
11.06.2018
Программа NDC-X от Amadeus объединяет инновационные авиакомпании и агентства для наиболее эффективного сотрудничества на базе туристической платформы Amadeus с поддержкой протокола NDC.
10.06.2018
Новые грузинские авиалинии начнут выполнять регулярные рейсы из Харькова в Тбилиси и Батуми.Первый борт авиакомпании приземлится в Харькове 12 июня 2018, в 08:50 по местному времени.
10.06.2018
Скандинавські авіалінії (Scandinavian Airlines, SAS) є одним з перших клієнтів Amadeus серед авіакомпаній: минулого року партнерським відносинам компаній виповнилося 30 років.
05.06.2018
Air Malta начнет выполнять регулярные еженедельные рейсы (по вторникам) в Киев с 19 июня.
04.06.2018
4 червня Wizz Air, одна з авіакомпаній Європи, які найшвидше розвиваються, а також провідний лоу-кост авіаперевізник у Центральній і Східній Європі, рада повідомити про визначну подію, присвячену 100-му літаку в авіапарку авіакомпанії.
Почему украинский турист "уходит" в интернет ?

Валентин Кирик : «Ми приємно здивуємо тур індустрію» Печать
Після тривалої паузи ми з задоволенням відновлюємо рубрику «Український тревел-ринок в особах». Гостем прем'єрного в цьому році інтерв'ю став Валентин Кирик, генеральний директор «Кий Авіа» -- компанії, яка стояла біля витоків становлення української  індустрії туризму та авіаперевезень.
Валентине, розкажіть, як починалася ваша кар'єра в туристичному / авіаційному бізнесі. Як давно ви є частиною команди «Кий Авіа» і які етапи пройшли в компанії?
Навчаючись ще на третьому курсі Національного авіаційного університету, я зрозумів необхідність поєднувати навчання з роботою та разом зі своїми друзями-однокурсниками почав пошук роботи за спеціальністю. Як наслідок, влітку 2000 року мене студентом взяли на практику до представництва відомої в минулому авіакомпанії Swissair. Проте після закінчення її терміну, коли постало питання щодо працевлаштування, відповіддю було -- приходити по завершенні навчання. Що, звісно, мене не влаштовувало. Пошуки продовжились. І у вересні 2000 року я потрапив на співбесіду до пані Буланої , керівника офісу на пр. Перемоги, 2, з легкої руки якої й розпочався мій шлях в «Кий Авіа» -- з посади агента з продажу авіаквитків. Десь через рік я вже допомагав своєму керівникові в управлінні офісом і далі працював на різних посадах в цьому підрозділі.
Ця робота була здійсненням мрії - працювати за фахом, займатися саме тим, що тобі дійсно подобається, і подорожувати світом. Це захоплювало.
Більшість тих, хто сьогодні працює в «Кий Авіа» на керівних посадах і пов’язаний з продажами, - «вихідці» з цього підрозділу. Для них «Кий Авіа» - перше місце роботи, всі почали свій шлях з 2000 десь по 2006 рік.
Результати моєї праці були помічені власниками компанії, і після керування офісом на пр. Перемоги, 2 я обіймав посади з управління продажами в Києві, загалом по підприємству. В квітні 2017 року в управлінні компанією відбулися зміни. Генеральний директор Сергій Володимирович Савюк перейшов в наглядову раду підприємства, і мені було запропоновано посаду генерального директора. Це мій шлях в «Кий Авіа» довжиною 17 років з моїх 37-ми.
«Кий Авіа» є «старожилом» українського трепел-ринку. Як за цей час, на ваш погляд, трансформувався ринок послуг у сфері туризму, і як при цьому змінювалася бізнес-стратегія компанії?
Тревел-ринок змінився кардинально. На мій погляд, зараз є набагато більше можливостей для успішного розвитку і реалізації цікавих ідей.
Власниками компанії в період 2000-2008 років була вибудована власна мережа підрозділів по всій Україні, що в ті часи було найкращим каналом дистрибуції. Це давало змогу бути дуже успішними у продажі авіаційних квитків. Що і становило 95% діяльності підприємства.
Починаючи з 2010-х років, з розвитком інтернету і нових технологій, все почало змінюватися. Кроки у цьому напрямку «Кий Авіа» не були такими ж успішними, як, наприклад, до цього в розбудові мережі офісів. Ми почали втрачати позиції з продажу авіаквитків «з вулиці».
Враховуючи це, було прийнято рішення відійти від суто продажів авіаквитків і максимально диверсифікуватися в прямих продажах. Що й було успішно зроблено. Ще три роки тому частка неавіаційних послуг у загальних доходах компанії ледь сягала 5,8%. За підсумками 2017 року -- це вже 40%. Що є беззаперечним успіхом. У компанії є розуміння, що буде відбуватися на ринку України, і є чітко визначені ключові напрямки розвитку як мінімум на найближчі три роки.
Чи є у «Кий Авіа» новини, якими ви хотіли б поділитися з нашими читачами? Чи чекати від вас у найближчому майбутньому якихось значущих змін?
Ми обов’язково приємно здивуємо індустрію цього року. Саме зараз відбувається дуже важливий процес внутрішніх змін. Ми запрошуємо до себе на роботу найкращих спеціалістів за необхідними нам напрямками і паралельно надаємо змогу розвиватися власним кадрам. Вибудовуємо нову мотивацію. Змінюємося технологічно. Слідкуйте за новинами!
На прикладі «Кий Авіа» можна стверджувати, що офлайн-сегмент продажів авіа- та залізничних перевезень зберігає свою нішу. Проте факт експансії технологій в цій сфері очевидний. Наскільки компанія готова до подібного виклику?
Не до кінця згодний з вами. Сегменту простих офлайн-продажів авіаквитків «з вулиці», на моє переконання, залишилось існувати не більш одного-двох років. І хто не розуміє цього, просто в один момент зникне.
Наша ставка - на складні комплекси послуг із максимальною передачею всіх простих операцій в автоматизовані системи. Ми впевнено дивимося в майбутнє.
Як ви оцінюєте поточний стан українського тревел-ринку та які прогнози можете зробити на майбутнє?
Ринок в Україні сильно подрібнений. Вагома частка працює «в тіні», а це - відсутність контролю, відповідальності, тощо.
Кожен «вариться» в своїх проблемах. Не з’являються нові яскраві цікаві проекти, за виключенням шанованої мною компанії Tickets Travel Network.
Певний розвиток в сегменті авіа мають консолідатори. Це призвело до появи агентів, які за допомогою лише ноутбука та доступу до систем самостійно обслуговують клієнтів. Це шлях в нікуди. На власні очі спостерігав, як такі агенти не розраховуються з постачальниками і завершують свій професійний шлях карними справами, а клієнти не отримують ті продукти, за які вони сплатили.
Без змін та нових проектів український пасажир і клієнт все частіше буде купувати послуги на ресурсах за межами України.
Наскільки корисними в діяльності «Кий Авіа» є рішення Amadeus?
Компанія Amadeus є нашим стратегічним партнером з 2002 року. В січні 2018 року ми підписали новий контракт, який значно покращив наші взаємні комерційні стосунки і дозволить більше інвестувати в технологічний розвиток компанії.
З 1 січня введена в експлуатацію новітня система MOS, що є унікальним продуктом на ринку. Вона повністю об’єднала всі наші внутрішні процеси в єдиному програмному забезпеченні.
Розраховуємо, що і надалі Amadeus буде надійною опорою нашому розвитку.
Розкажіть про себе за межами офісу. Як вважаєте за краще проводити вільний час, свята, відпустку?
На даному етапі це подорожі, спорт, сім’я, книги. Намагаюсь розпочинати кожен день із занять спортом. Вихідні максимально належать родині. В подорожах перевагу надаю активному відпочинку. На моєму рахунку зараз біля 70 відвіданих країн.
Свого часу, десь в 2004 році, потрапивши на Кубу, безмежно закохався в Латинську Америку. Вивчив іспанську мову (без неї там дуже складно). Відвідав всі іспаномовні країни на південь від США. Деякі з них -- вже більш ніж по 10 разів. І можу сміливо казати, що є великим експертом з цієї частинки світу.
Будь-який ваш друг у Facebook знає, що одне з ваших хобі -- це біг. Це, скоріше, захоплення «для себе» або ви берете участь в якихось спортивних заходах, змаганнях? Якщо так, розкажіть про свої спортивні досягнення.
Так, це правда, спорт супроводжує мене з дитинства. Завдяки заняттям у спортивних секціях, у тому числі з легкої атлетики, сформувалися характер та наполегливість.
Зараз це як задоволення для себе, можливість розрядитися, дізнатись, де межі фізичної витривалості. Восени 2017 року, наприклад, пробіг свій перший марафон. І на цьому зупинятись не збираюсь.
Яка з подорожей і чому запам'яталося вам найбільше?
Всі, що пов’язані з Латинською Америкою. Як правило, вони довготривалі -- від трьох тижнів, як свого роду експедиції. Я можу вам годинами розповідати про будь-яку з країн цієї частини світу. Найулюбленіші з них -- це Куба, Колумбія, Венесуела та Бразилія.
Завершіть, будь ласка, фразу «Якби я міг повернутися на 10 років назад…»
- Точно нічого не змінював би. Я задоволений своїм життєвим шляхом.
Спонсор рубрики "Український тревел-ринок в особах" - компанія "Амадеус Україна"
 
 
«---   ---»


В СЛЕДУЮЩЕМ НОМЕРЕ

Встречайте ближайший номер UTG 

23 мая


 

 

Главная О нас Контакты Мы на Facebook Мы Вконтакте
© ООО «Украинская Туристическая Газета». Все права защищены.
Использование материалов www.utg.net.ua для печатных изданий допускается только с письменного разрешения редакции;
для интернет-изданий разрешается при условии гиперссылки на www.utg.net.ua

Rambler's Top100
вверх